Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μιας εταιρείας, χτίζεται σε τέσσερις ομόκεντρους κύκλους επικοινωνίας: α) Με το ίδιο το προσωπικό της, β) με προμηθευτές και λοιπούς εξωτερικούς συνεργάτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, γ) με την τοπική κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται, δ) με το κοινό (επιχειρηματικό ή καταναλωτικό) στο οποίο απευθύνεται.
Επιπλέον για νέες επιχειρήσεις κάθε είδους και επειδή η αρχή είναι το ήμισυ το παντός, κάντε την έξυπνη κίνηση και απευθυνθείτε στην Excellent Choices από τα πρώτα βήματά σας, για να διαμορφώσουμε μαζί το Στρατηγικό-Επικοινωνιακό Concept της Εταιρικής Ταυτότητας και των προϊόντων ή υπηρεσιών, που θα παρέχετε.